ترول فامیلی
ترول فامیلی
17 / 10 / 1392 ساعت 12:37 | بازدید : 186 | نویسنده : REZA | ( نظرات )

فک و فامیله داریم ؟!

 

یکی از استراتژی های مامانم
وقتی که گوشت خورشتاش کمه اینه که میگه:
گوشت زیاد ریختما،ولی گوشتش مال بره بوده آب شده!
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:
مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!
همینه ۲۵ ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان :|

* فک و فامیله داریم ؟! * * *

بعد سه ماه زنگ زدم به بابام می گم دارم میام خونه،میگه:خونه بیای چیکار؟راه طولانیه،خطرناکه،ادمخور داره،دزد داره،دختر داره!
حالا یه وخ فکر نکنی واسه پولش می گما! می ترسم به درست لطمه بخوره!
اون وختا افق کشف نشده بود، وگر نه الان من در خدمتتون نبودم!

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

اون روز فيوز خونمون پريده چراغا كه روشن نميشد مامانم گفته عيبي نداره تلوزيونو روشن ميكنيم بانور اون ميشينيم !!!!
يعني اين مامانه دانشمنده من دارم :|

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

زنگ خونه رو زدم,بابام از پشت ایفون: تنهایی؟
گفتم نه خونه محاصره ست
بهتره تسلیم شیم بابا:|||
هیچی دیگ…امشب هوا خیلی سرده ولی میچسبه

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

یکی از گودزیلاهای فامیل(دختره) 8 سالشه توی مدرسه دل درد گرفته بردنش دفتر پرسیدن چی شده؟ گفته نمی دونم فکر کنم باردارم!!!!!!!

نه شما بگید واقعا این فک و فامیله ما داریم؟؟؟
البته فیلمای جم هم بی تاثیر نبودن :|

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

سلام دو سال پیش زن داداشم حالش شب بد شد بردنش بیمارستان قرار شد گودزیلاشونو من نگهدارم منم برای اینکه براش هیچی کم نذارم شب براش قصه گفتم
هنوز داشتم گرم قصه میشدم که گفت ..خوب بسه دیگه بخوابیم..
هیچی دیگه قسم خوردم دیگه خودشیرینی نکنم :|

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

بابابزرگم میگفت:
تربیته بچه ها از زمانی خراب شد که مستراحارو
از گوشه حیاط اوردن بغل پذیرایی.
بچه ای که صدای (گ… و... ز) باباشو بشنوه
دیگه ازش حساب نمیبره :| :) )))))))

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

مامانم تعریف میکنه دختر داییم (2ساله از تهران) ی روز اومده چادر پهن کرده رو زمین بعد ب مامانم گفته : عمه بیا بشین حال کنیم !

فک و فامیله با صفا داریم

* * * فک و فامیله داریم ؟! * * *

با خانواده نشستیم داریم ناهار میخوریم:
تلویزیون داره فیلم میده،دارن دوغ میخورن…
به مادرم میگم: ما دوغ نداریم؟ میگه :نه…
میگم:ایول ماست ک داریم…
باکلی ذوق دوغ درست کردم اومدم
بهش میگم مادرخانوم از داشتن چنین نابغه ای چ احساسی داری؟؟؟
میگه :احساس بدبختی!!!
من:0_o
میگم:چرا آخه؟؟؟
میگه: آخه دارن نوشابه هم میخورن…..
هیچی دیگ!من حرفی ندارم میخوام برم نوشابه هم درست کنم کسی بلده یادم بده؟؟؟

 



موضوعات مرتبط: , , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

پیشنهاد شما برای ما

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 447
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 121
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 127
:: بازدید ماه : 1292
:: بازدید سال : 4137
:: بازدید کلی : 55021